.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امكان‌سنجي از 10 پروژه نانوتكنولوژي در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: به زودي امكان سنجي 10پروژه نانوتكنولوژي در مازندران در بخش صنعت و معدن مازندران آغاز مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، مصطفي مهدي‌ن‍ژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري گفت: انجام مطالعات پروژه‌هاي نانو و هاي تك از اسفند سال گذشته در دستور كار سازمان صنايع و معادن مازندران قرار گرفت.
وي اظهار داشت: اين دست پروژه‌ها كه قابليت فني و تخصصي در استان مازندران دارند در كميته تخصصي صنعت و معدن مازندران مورد بررسي قرار گرفت.
مهدي نژاد بارگذاري دارويي نانو ذرات پروتئيني براي درمان سرطان، توليد پروتئين رشته‌اي از قارچ به عنوان گوشت مصنوعي براي مصرف‌هاي انساني، ساخت نانو حسگرهاي گازي براي رفع آلودگي‌هاي زيست محيطي، خالص سازي و جداسازي نانو محصولات زيستي به روش‌هاي نوين مهندسي براي توليد واكسن‌ها و ژن درماني را از مهم‌ترين اين پروژه‌ها برشمرد.
وي در پايان گفت: توليد نانو ذرات فلزي به روش هاي شيميايي و ميكروبي، توليد انبوه نانو لوله‌هاي كربني به روش ارزان، ساخت نانو كامپوزيت و پوشش ها براي كاربرد در صنايع خودرو و هوافضا، توليد ظروف يك بار مصرف از گياهان، توليد نانو الياف براي استفاده در صنايع نساجي و توليد قطعات فلزي با استحكام بالا از ديگر پروژه‌هاي امكان‌سنجي براي توسعه نانو تكنولوژي در بخش صنعت و معدن مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.